اخبار ماهان

  • 202
  • 832 مرتبه
پارچه مبلی ایرانی بهتره یا خارجی

پارچه مبلی ایرانی بهتره یا خارجی

1402/01/28 02:33:06 ب.ظ

پارچه مبلی ایرانی بهتره یا خارجی

پارچه مبلی ایرانی بهتره یا خارجی، سوالی است که خریداران پارچه چندان با پاسخ آن آشنا نیستند و مهمترین دلیل آن نداشتن اطلاعات کافی مخصوصا از شرکتهای تولید کننده ی داخلی و میزان کیفیت پارچه های داخلی است.

اگر این مطلب را بطور صحیحی بخواهیم توضیح دهیم اینطور باید بیان کرد که"عنوان شرکت تولید کننده ی داخلی یا خارجی، درصد کیفیت پارچه را مشخص نمیکند و این کیفیت الیاف و دیگر مواد اولیه ی پارچه و همچنین نوع دستگاههای تولید کننده است که تعیین کننده ی درصد مرغوبیت پارچه است.

ضرر سنگین حریداران پارچه مبلی

بسیار طبیعی به نظر میرسد که پارچه مبلی بعداز چندین سال مصرف، فرسوده و کهنه شود، در این صورت تعویض پارچه ی مبل بسیار مقرون به صرفه تر از خرید مبلمان جدید است. یک انتخاب اشتباه در تشخیص پارچه، هزینه ی بسیار زیادی را به اقتصاد خانواده تحمیل میکند. مبلمان از وسایل پرمصرف در خانه است و پارچه مبلی که قسمت خارجی مبل را تشکیل داده میتواند در معرض آسیبهای بسیاری از طرف اعضای خانواده باشد، بنابراین بسیار مهم است که پارچه مبلی تهیه شده همراه با کیفیت بالایی باشد.

پارچه مبلی خوب را چطور تشخیص دهیم؟

پارچه مبلی اصلی به عنوان پارچه هایی تعلق میگیرد که جزء برندهای معتبر در صنعت نساجی هستند و تقریبا همه آنها سالهای زیادی است که تجربه ی تولید پارچه مبلی به صورت اختصاصی را دارند. این نوع پارچه ها با علایم و لوگو ویا کارتکس شرکت تولید کننده مشخص هستند.

خرید از فروشگاههای معتبر و نمایندگی های فروش، قدم اول در انتخاب درست پارچه مبلی خوب است تا از تقلبی نبودن پارچه مطمئن باشید

در هنگام خرید پارچه، اگر بدنبال برند خاصی باشید، اولا از فروشنده راجع به اصل بودن و علایم تجاری پارچه سوال کنید و داشتن ضمانت کیفیت و دوام پارچه قدم بعدی در انتخاب پارچه مبلی باکیفیت است.از پارامترهای مهمی که کیفیت را تعیین میکننددوام تاروپود پارچه، میزان تراکم بافت آن و همچنین کیفیت مرحله تکمیل پارچه که بعداز مرحله بافت انجام میشود و میزان آهار ودرخشندگی و براق بودن آن و گاهی درصد خاصیت نانویی پارچه است.

عوامل تاثیرگذار در نوسانات قیمت پارچه های ایرانی و خارجی

عوامل تاثیرگذار در قیمت پارچه مبلیهای ایرانی و خارجی کمی با یکدیگر متفاوت است، در پارچه مبلی های خارجی نوسانات قیمت ارز اولین و مهمترین عامل تغییر قیمت در فروش این نوع پارچه هاست اما در پارچه های داخلی اینگونه نیست و مهمترین عامل بالا رفتن قیمت، افزایش هزینه های تولید از جمله افزایش قیمت در مواد اولیه است.

جنس و رنگ پارچه مبلی را چطور انتخاب کنیم؟

جنس و رنگ پارچه مبلی را در درجه اول سبک دکوراسیون و سبک مبلمان نعیین میکند و عوامل دیگری از جمله رنگ دیگر وسایل دکوراسیون که شامل فرش، پرده ، کاغذدیواری و پارکت است که چطور انتخاب شده است تا مبلمان در هماهنگی کامل  با کل دکوراسیون شود.

 

اطلاعات تماس

 فروشگاه ماهان: قم میدان ولیعصر، بلوار شهید کبیری، نرسیده به تقاطع کلهری

 کارخانه: کاشان، میدان ولیعصر، بلوار نوش آباد، میدان شهدا، خیابان اطلسی

تلفن:۰۲۵۳۷۲۰۵۷۴۰-۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۳-۰۲۵۳۷۲۰۰۶۷۱

 فکس: .۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۴

 اینستاگرام: mahanfabric

 ایتا: mahanfabric

روبیکا: mahanfabric

 

123movies