اخبار ماهان

  • 332
  • 53 مرتبه
راهنمای انتخاب پارچه برای مبل مینیمال

راهنمای انتخاب پارچه برای مبل مینیمال

1403/02/02 05:25:50 ب.ظ

راهنمای انتخاب پارچه برای مبل مینیمال

انتخاب بهترین پارچه برای مبل مینیمال کار سختی نیست، بدلیل اینکه مینیمالها نمایی از سادگی و بدون تزئین بودن هستند و محدودیت در رنگبندی و اغلب تک رنگ و بدون الگو بودن را نشان میدهند.

گروهی از رنگهای خنثی شامل رنگ سفید، بژ و خاکستری پرطرفدارترین رنگها در مبل مینیمال هستند. سادگی طرح پارچه و دوام و مقاومت خوب در برابر لکه از ویژگی های خاص پارچه مبل به سبک مینیمال است که این بدلیل مصرف بالای این نوع مبل نسبت به دیگر سبکهای مبلمان در خانه است تا علاوه بر اینکه نشان دهنده ی سبک دکوراسیون باشد موجب حفظ زیبایی مبل در طول زمان استفاده از آن در دکوراسیون شود.

بهترین پارچه مبلی در سبک مینیمال کدام است؟

پارچه مبلی کتان با وجود داشتن فیبر بالا و جذب رطوبت هوا که باعث خنک کنندگی مبل و مانع از تعریق هنگام نشستن روی مبل میشود، از مناسبترین پارچه مبلی ها برای مبل مینیمال است.

پارچه مبلی پنبه  بدلیل داشتن مقاومت و دوام در برابر سایش و رنگ پریدگی و همچنین قیمت مناسب از گزینه های خوب در انتخاب پارچه مبل مینیمال است.

پارچه مبلی چرم یک پارچه ی بسیار بادوام و با وجود قیمت بالا بدلیل ضد آب بودن و خاصیت پاک شوندگی سریع از بهترین انتخابها در سبک مینیمال است، مخصوصا زمانی که شما حیوان خانگی و یا کودک خردسال دارید.

از آنجایی که مبل به سبک مینیمال از پرمصرفترین نوع مبل در دکوراسیون خانه است وجود پارچه مبلی پشمی با وجود مزیتهای این نوع پارچه یکی از انتخابهای خوب در مبل مینیمال است.

مزیتهای پارچه مبلی پشم، مقاوم بودن در برابر لکه و ایجاد چروک و دوام بالا هم در مصرف و هم در شستشو گزینه ی خوبی برای مبل مینیمال است.

 

اطلاعات تماس

 فروشگاه ماهان: قم میدان ولیعصر، بلوار شهید کبیری، نرسیده به تقاطع کلهری

 کارخانه: کاشان، میدان ولیعصر، بلوار نوش آباد، میدان شهدا، خیابان اطلسی

تلفن:۰۲۵۳۷۲۰۵۷۴۰-۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۳-۰۲۵۳۷۲۰۰۶۷۱

 فکس: .۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۴

 اینستاگرام: mahanfabric

 ایتا: mahanfabric

روبیکا: mahanfabric

 

123movies