پارچه مبلی مخمل

پارچه مبلی دیاموند

پارچه مبلی دیاموند محبوبترین پارچه مخمل

معرفی پارچه مبلی مخمل دیاموند که از پارچه های بروز بازار پارچه مبلی است، باتوجه به دارا بودن مزیت های زیاد این پارچه نسبت به پارچه های همرده ی خود، بسیار مهم به نظر میرسد.

پارچه مبلی مخمل دیاموند با خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بینظیری بوده که این خاصیت بدلیل دو لایه بودن آن است. لایه زیرین این پارچه از لایه نمدی ضخیم تشکیل شده است. دارای ثبات رنگ و ضد سایش، قابل شستشو و مقاوم در برابر نور آفتاب بوده و همچنین طول عمر بالا، جزء مزیت های دیاموند است.دیاموند، انتخاب خوبی برای مبل های راحتی تمام پارچه، لمسه، مبل استیل، دیوارکوب، پاتختی و سرویس خواب است.

دیاموند با داشتن حدود 30 رنگ متنوع از رنگهای زنده و بروز و قابل ست شدن با انواع دکوراسیون انتخاب را برای علاقمندان به این پارچه آسان کرده است

دیاموند قابل ست شدن با پارچه های شانل و کریستال در مبلمان استیل و یکی از بهترین گزینه ها برای مبلمان چستر و لمسه کردن تکیه گاه صندلی های مبلمان کلاسیک است.

پارچه مبلی هرمس

لطیف چون پارچه مبلی مخمل هرمس

هرمس با داشتن تراکم بافت خوب، ثبات رنگ بالا، بافت لطیف و مخملی و طرح حصیربافت زیبا، در انواع مبلهای اسپرت، مبل راحتی، چستر و مبل ال انتخاب ایده آلی محسوب میشود.

تراکم بافت پارچه مبلی هرمس به صورتی است که امکان تنفس پذیری پارچه را فراهم نموده و به همین علت این پارچه ضد تعریق است و همجنین این پارچه بدون خواب بوده و در زمان استفاده جای دست روی آن نمی ماند و پارچه سایه روشن نمیشود. بدلیل ضخامت بیشتر و قیمت مناسب، متناسب با شرایط اقتصادی بسیاری از افراد در طبقه ی متوسط جامعه است، و همچنین از نظر زیبایی، هرمس نسبت به دیگر پارچه های جیر جذابیت بیشتری دارد.

پارچه مبلی فوستو

به زیبایی پارچه مبلی مخمل فوستو

پارچه مبلی مخمل فوستو دارنده استاندارد ملی ایران و استاندارد 100 از اکوتکس اروپا است. پارچه مبلی مخمل فوستو با ظاهری سه بعدی و سطح بسیار نرم و مخملی به مانند ابریشم و جلوه ی براق از زیباترین پارچه های مخمل جیر تولید شده در کشور است. مقاومت بینظیر این پارچه در برابر گرمای آفتاب، ایجاد سایش و در شستشو از حیث تغییر ناپذیری در رنگ و بافت و ابعاد پارچه و عدم ایجاد چروک در سطح آن و حفظ لطافت مثال زدنی است.

پارچه مبلی لینا

به لطافت پارچه مبلی مخمل لینا

پارچه مبلی مخمل لینا یک مخمل خارجی است با دولایه که لایه زیرین آن نمدی و لایه ی رویی آن گونی بافت است.

مراحل مونتاژ آن داخل کشور انجام شده است. لینا یک مخمل فوق العاده لطیف با طرح بافت گونی بافت و طراحی رنگبندی آن شنی یا شطرنجی است. لینا بدلیل نوع بافت و لطافت بالا در برابر جذب آلودگیها مقاوم است و قدرت پاک شوندگی بالایی دارد. این پارچه در فروشگاه پارچه مبلی ماهان با 16 رنگ خوشرنگ و لعاب و روشن عرضه شده است.

پارچه مبلی پاگانی

تجربه نانو در پارچه مبلی پاگانی

پارچه مبلی مخمل پاگانی با سطح صاف و صیقلی و براق است و نقطه های براق در آن زیبایی پاگانی را دوچندان کرده است.

پاگانی، در پذیرش هر نوع آلودگی و لکه بدلیل  مقاومت بسیار بالا مانند سطوح نانو عمل میکند. داشتن خاصیت ارتجاعی در برابر اجسام تیز و پاره کننده، عدم  سایش در مصرف و با دوام در شستشو وایجاد چروک و تغییر رنگ، همه ی این موارد گواه بر کیفیت بالا در پاگانی هستند.

تنوع رنگ در پاگانی انتخاب آن را در تناسب با هرنوع دکوراسیونی آسان نموده است.

پارچه مبلی جری

معرفی پارچه مبلی جری

پارچه مبلی جری از معروفترین چرم پارچه های موجود در بازار فروش پارچه مبلی است. این چرم پارچه به تناسب ظاهر و جنسی که دارد از پارچه های مقاوم و با دوام مبلی است که به سادگی دچار ساییدگی و تغییر رنگ نمیشود. اجزاء آنرا یک لایه نمدی در زیر پارچه و یک لایه ای که فرمی شبیه به چرم و با ظاهری با رگه های سنگ مانند دارد، تشکیل میدهد. چرم پارچه جری با داشتن درصد بالای پلی استر در صورت کثیف شدن به راحتی پاک نمیشود و برای شستن آن باید از بخارشو و مواد شوینده ی قوی استفاده کرد.

پارچه مبلی مخمل

شناخت پارچه مبلی جیر مخمل

پارچه های مبلی که با عنوان مخمل شناخته شده اند در اصل انواعی از پارچه های جیر هستند که در آنها دو لایه پارچه نسبت به هم چسبیده و پرس شده اند، که لایه ی زیرین آنها یک لایه ی نمدی است که وجود آن ضامن ضخامت و دوام پارچه است.

پارچه های جیر مخمل بسیار متنوع و دارای طیف رنگی زیبا و منحصر بفردی هستند که انتخاب را برای خریداران از میان آنها آسان میکند. نرم و لطیف بودن بارزترین ویژگی پارچه مبلی مخمل جیر است و عدم حساسیت نیز از ویژگی های دیگر آنهاست.

امروزه پارچه های جیر مخمل از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع پارچه ها در مد و لباس،لوازم دکوراسیون از جمله مبلمان و تولید اکسسوری و حتی دوخت انواع لباسهای زمستانه و کیف و کفش است.

مقاومت بالا درمصرف، استفاده از آنرا برای مبلمان های جدید تولید شده افزایش داده است.

اگرچه پارچه مبلی جیر مخمل قابل شستشو است اما در صورت ایجاد کثیفی در آن، به سختی میتوان آلودگی های روی آن را برطرف کرد.

جیر مخمل پارچه بادوام و ماندگاری است که میتوان از آن با خیال آسوده استفاده کرد، البته با توجه به اینکه تنوع این نوع پارچه ها زیاد است هر یک از آنها با درجه کیفی خاصی تولید میشوند. دیاموند، پاگانی، فوستو و هرمس از بهترین نوع پارچه های جیر مخمل هستند.

 

اطلاعات تماس

 فروشگاه ماهان: قم میدان ولیعصر، بلوار شهید کبیری، نرسیده به تقاطع کلهری

 کارخانه: کاشان، میدان ولیعصر، بلوار نوش آباد، میدان شهدا، خیابان اطلسی

تلفن:۰۲۵۳۷۲۰۵۷۴۰-۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۳-۰۲۵۳۷۲۰۰۶۷۱

 فکس: .۰۲۵۳۷۲۰۲۸۸۴

 اینستاگرام: mahanfabric

 ایتا: mahanfabric

روبیکا: mahanfabric

 

123movies